If Fights were like RPG Games

Click the link to download DRAGON QUEST TACT: sqex.link/RDCworld
# ad by SQUARE ENIX

~RDC Social Media ~
@RDCWorld1
Mark Phillips - @SupremeDreams_1
Affiong Harris - @CleanUniform
Desmond Johnson - @l0v3andPeac3
Leland Manigo - @23_Is_Leland
Dylan Patel - @DylanPatel4_
Benjamin Skinner - @Ive_Ben_Jammin
Johnathan Newton - @PlayThatJohn
MERCH
rdcworld1.com/collections/all
GAMING CHANNEL
www.youtube.com/watch?v=TB73K...
TWITCH CHANNEL
www.twitch.tv/rdcgaming
DREAM CON INFO!
www.dreamconvention.com
DISCORD
discord.gg/rdcworld1
SOUNDCLOUD
soundcloud.com/rdcworld

Fikrlar

  1. RDCworld1

    RDCworld1Oy oldin

    Hey guys leave a like and a comment! We got some more videos coming out soon turn on post notifications cause they heat! Also download the game for us if y’all can link in description.

  2. Jalill_art

    Jalill_art8 kun oldin

    @Crunchyroll But better [

  3. Jalill_art

    Jalill_art8 kun oldin

    @Crunchyroll But better >

  4. Listen2 TheLink

    Listen2 TheLink11 kun oldin

    uznick.info/up/video/poqoq4KlhJyXg3U

  5. DailyBombs

    DailyBombs17 kun oldin

    GUY ewww (I do too)

  6. Bro

    Bro19 kun oldin

    Random thought: RDC World reminds me a lot of Earth Wind and Fire and the main singer in that group reminds me particular of a Desmond in his late 30's if he was living in the groovy times! Just search on UZnick "Boogie Wonderland" and tell me that dude in the thumbnail doesn't match this description

  7. L Lasha

    L Lasha2 soat oldin

    Felt bad for Dylan

  8. Terrick Lawrence

    Terrick Lawrence7 soat oldin

    Lol. This was great to see.

  9. ice hotdog

    ice hotdogKun oldin

    And I got the Jordans!

  10. Mario & Sonic Productions

    Mario & Sonic ProductionsKun oldin

    When you fighting someone with “???”, you already lost 😭😭

  11. Mark Waldo

    Mark WaldoKun oldin

    Yall should have shown them respawning at the nearest town💀

  12. Antione Hokage Thornton

    Antione Hokage Thornton2 kun oldin

    I’m trying to make a game do anyone knows coding

  13. Jumpman J

    Jumpman J2 kun oldin

    This is fuckin hilarious 😂😂😂

  14. MadManPete

    MadManPete2 kun oldin

    Y’all should make a game

  15. Floyd A. Lane Jr.

    Floyd A. Lane Jr.3 kun oldin

    How Mark at lvl 7 hit and his boy missed at lvl 12 ? Plus his other boy hit a crit for 2 after his other boy got one shorted?! I’m dead lmao

  16. infurnofury3054 battles

    infurnofury3054 battles3 kun oldin

    the depise on mark face when dylan got killed had me dead

  17. Tyree Russell

    Tyree Russell3 kun oldin

    This is one of they best videos 😭😂

  18. Chris Pham

    Chris Pham3 kun oldin

    Why is this too fucking accurate?

  19. ロッテ

    ロッテ3 kun oldin

    Lmao I knew the crit was gonna do 2 damage

  20. Salomon Kita

    Salomon Kita3 kun oldin

    Ahahaha this made 🤣

  21. Green Player

    Green Player3 kun oldin

    This one was def one of your best! 😂

  22. vbgenious187

    vbgenious1873 kun oldin

    Them 10s hurt huh 😂😭😭😭😭... I beat him out the jays... Ayo when he brought the party wit him that shit took me out 😂😭😂😂😂

  23. DTwelve

    DTwelve3 kun oldin

    1:25 fighting izanami in persona 4 be like

  24. Lil Cumstain

    Lil Cumstain4 kun oldin

    Ay can someone tell me the name of the windbreaker in the skit?

  25. See

    See4 kun oldin

    Aye that's some funny shi

  26. Buck Nasty

    Buck Nasty4 kun oldin

    Yall gotta make this a video game

  27. Tank Tang ke

    Tank Tang ke5 kun oldin

    When you enter pvp area

  28. GamerGee

    GamerGee5 kun oldin

    1:12 0:16 1:46 2:11

  29. GodGanji's TreeOfLife

    GodGanji's TreeOfLife5 kun oldin

    2:10 the sense of false hope before he died🤣😂

  30. Tashayne Laing

    Tashayne Laing6 kun oldin

    Naruto impact how they enter a fight

  31. Wrist

    Wrist6 kun oldin

    Using that undyne ost tho

  32. Steven Green

    Steven Green6 kun oldin

    what it feels like to win a hard fought RPG fantasy battle and get some good loot. But your character is injured and a much stronger enemy attacks you before you can get to a save point. :P

  33. Colin Gonzalez

    Colin Gonzalez6 kun oldin

    hahahahahahah. , omg.. so funny!!!!!!!!!!!!!!!!!

  34. Izzy Kim

    Izzy Kim7 kun oldin

    This gives me FFVII flashbacks lmao

  35. Chuckthis Chuckthat

    Chuckthis Chuckthat7 kun oldin

    The way Desmond squared up on Mark with them glasses 😭😭😭😭

  36. NLMB 5

    NLMB 57 kun oldin

    He talm bout you got eyes nigga look it’s question marks🤣🤣🤣🤣🤣

  37. The Golden Phoenix

    The Golden Phoenix7 kun oldin

    Here's what I don't get... your boy have the option to use spells... Where are your spells bro?? Lol In fact you all had the opportunity to use spells LOL come on now

  38. The Phantom

    The Phantom7 kun oldin

    He is a hacker simple

  39. FullAquaz

    FullAquaz7 kun oldin

    0:57

  40. Victor Wright

    Victor Wright7 kun oldin

    They fighting one punch man....lol

  41. Deem B

    Deem B7 kun oldin

    🤣🤣🤣🤣🤣

  42. Nelson Quiroz

    Nelson Quiroz7 kun oldin

    The one with the question marks is a hacker lol

  43. Terrance

    Terrance7 kun oldin

    🤣🤣

  44. jean tolentino

    jean tolentino7 kun oldin

    This was hella funny great content guys keep them coming

  45. Travail Walls jc

    Travail Walls jc7 kun oldin

    Well explained

  46. Derick Hardin

    Derick Hardin8 kun oldin

    They really make a series out of this 😂😂

  47. theanimemarker_xX

    theanimemarker_xX8 kun oldin

    plot twist he was using a gamepass that boost your strength by ten times

  48. Puud DoKtR

    Puud DoKtR8 kun oldin

    Most epic shit I've ever seen 😭🤣🤣

  49. Prince Dxnny

    Prince Dxnny8 kun oldin

    lmao Desmond always the villain or insanely powerful

  50. x_ quail

    x_ quail8 kun oldin

    LMAO i had my anime playing in the backround and was wondering why you guys were talking Japanese XD

  51. Jonathan Doesepth

    Jonathan Doesepth8 kun oldin

    This is basically running from a frost bear in Skyrim and your level 7

  52. Shaquon Howard

    Shaquon Howard8 kun oldin

    Des a villain lmfao

  53. Izrael To'o

    Izrael To'o8 kun oldin

    that ooooooo when he sees the lvl has me crying 🤣

  54. Kojin Uzamaki

    Kojin Uzamaki9 kun oldin

    I can get a crit lmao

  55. YungAcorn

    YungAcorn9 kun oldin

    Bro I need that yuyu Hakusho poster gat damn

  56. Robin Korkmaz

    Robin Korkmaz9 kun oldin

    After careful analysis I've decided this was not shot in England.

  57. Tj Hunter

    Tj Hunter9 kun oldin

    Yakuza: Like a Dragon. (2020)

  58. Shaquille Robinson

    Shaquille Robinson9 kun oldin

    🤣🤣🤣🤣

  59. Sosa2x

    Sosa2x10 kun oldin

    bruh this sung jin-woo vs anyone

  60. airhead

    airhead10 kun oldin

    Just like Ichiban always wanted.

  61. Patrick Arguelles

    Patrick Arguelles10 kun oldin

    I'm surprised there wasn't a "Fear" or "Despair" status applied after that one-shot lmao

  62. Wal Gamer

    Wal Gamer9 kun oldin

    Or cursed status(dark souls)

  63. Jeff Handon

    Jeff Handon10 kun oldin

    So funny.

  64. Gogeta UI-JF

    Gogeta UI-JF10 kun oldin

    2:15 Mark did that Will Smith look. Lol😂😂

  65. Mental Hell

    Mental Hell10 kun oldin

    Didn't know GTA 6 is a turn based RPG.

  66. Dani Tho

    Dani Tho11 kun oldin

    Why do they call Mark Jay sometimes?

  67. primer being

    primer being7 soat oldin

    @ReaIities- oh I thought that was just his nickname

  68. ReaIities-

    ReaIities-8 kun oldin

    His full name is Mark Jay Phillips so they call him Jay.

  69. BlacBushido

    BlacBushido11 kun oldin

    Imagine Desmond didn’t drop anything after he was defeated

  70. Jayla Gaskins

    Jayla Gaskins11 kun oldin

    😂😂😂😂😂

  71. Listen2 TheLink

    Listen2 TheLink11 kun oldin

    uznick.info/up/video/poqoq4KlhJyXg3U

  72. Listen2 TheLink

    Listen2 TheLink11 kun oldin

    uznick.info/up/video/iYuWaZJxeZmGb4U

  73. Jonathan Doesepth

    Jonathan Doesepth11 kun oldin

    The nigga with the ??? Smh it be like that

  74. root

    root11 kun oldin

    this is gold, damn creative work!

  75. Fox Hunter

    Fox Hunter11 kun oldin

    Bro this has to be one of your funniest skits lol

  76. Alexander Tsynkov

    Alexander Tsynkov11 kun oldin

    Yo Desmond is my favorite out of the whole crew. He killed a pit bull with his bare hands and has a metal plate in his jaw.

  77. Ok WaYz

    Ok WaYz11 kun oldin

    Gta online lol

  78. Tha Finesse Kidd

    Tha Finesse Kidd11 kun oldin

    Des was throwing straight haymakers 😂

  79. ReaIities-

    ReaIities-8 kun oldin

    lol

  80. Nicholas Alonso

    Nicholas Alonso11 kun oldin

    It'd be pretty cool if you guys did an rpg series

  81. TMG Rambo

    TMG Rambo11 kun oldin

    Lol

  82. KRN KLLR

    KRN KLLR11 kun oldin

    Desmond is IT.

  83. Levi DaLamb

    Levi DaLamb11 kun oldin

    Bro how am I just seeing this

  84. O.G Rio

    O.G Rio11 kun oldin

    Crit dont do shit!!

  85. O.G Rio

    O.G Rio11 kun oldin

    Dem 10s hurt dont they.💀

  86. Kelvin Guerrero

    Kelvin Guerrero12 kun oldin

    Omgg!! This video had so much potential... I could watch an entire series of this, or at least a 20mins clip😭😂😂💀

  87. Artist ninja

    Artist ninja12 kun oldin

    I hate how when you run from an enemy then suddenly a run into a enemy in front of you

  88. MewTical

    MewTical12 kun oldin

    I mean.. if they have to wait until you make a move cant you just go and just do whatever you want for like 50 years until you make a move?

  89. Zyren

    Zyren12 kun oldin

    Aye man! You're vidoes genuinely have be crackin up!

  90. GoodGoon 89

    GoodGoon 8912 kun oldin

    My man said one punch

  91. GoodGoon 89

    GoodGoon 8912 kun oldin

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣it be like that

  92. BlueCrys

    BlueCrys12 kun oldin

    Bro when dude was chasing him I felt that. I swear, in Dragon Quest 11 they will chase you down if they sense, smell, feel a hint of weakness and will chase you down.

  93. Merc

    Merc12 kun oldin

    What was the music in the beginning?

  94. Christian Kantoba

    Christian Kantoba12 kun oldin

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣👌🏾

  95. Master Ultra instinct Shaggy

    Master Ultra instinct Shaggy12 kun oldin

    There's always a character with a low level

  96. Just Some Guy Without a Mustache Jr.

    Just Some Guy Without a Mustache Jr.12 kun oldin

    I mean ... Desmond's the protagonist of course his level is high

  97. Mister Spider The Magnificent!

    Mister Spider The Magnificent!12 kun oldin

    That wasn't even his final form!

  98. Martin Livingston

    Martin Livingston12 kun oldin

    I cried from laughter this whole video

  99. JS Gaming

    JS Gaming12 kun oldin

    Yo how y’all get square to sponsor y’all?! Keep going higher!!!

  100. James Alexander

    James Alexander12 kun oldin

    i DIED laughing when he just starting haymakering people out of existence lol

  101. I am trash

    I am trash12 kun oldin

    The dude had glasses, which is a limites item from the event from the first season, so we know the dude is a hardcore gamer

  102. Virgo Durai

    Virgo Durai13 kun oldin

    Points for the Undyne theme

  103. Yoshi Bonez

    Yoshi Bonez13 kun oldin

    If you never take your turn... He can't hit you.

  104. TieYingQuan #TeamEvansKickboxing

    TieYingQuan #TeamEvansKickboxing13 kun oldin

    Them 10s hurt right?!

  105. Fred Wright

    Fred Wright13 kun oldin

    😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

  106. pwestbro7

    pwestbro713 kun oldin

    IM dying lol hahah

  107. Conch Boy Animations

    Conch Boy Animations13 kun oldin

    How it feels when you can’t “run” from a Pokémon battle

  108. Conch Boy Animations

    Conch Boy Animations13 kun oldin

    Dylan level of acting improving each video

  109. Denzel Fowler

    Denzel Fowler13 kun oldin

    Gets hit for 5 DMG, does about 5% on life bar. Gets hit for 15 DMG, does 65% on life bar. Explain this game logic🤔